Saturday, February 9, 2013

Toorjuustuküpsised seemnetega



Kuna olen eelistanud alati magusaid asju küpsetada, siis valmisid ka magustoiduks küpsised.
Selleks läheb vaja:
75 g Toorjuustu 
150 g Jahu
50 g Kaerahelbed
75 g Võid
0,5 tl küpsetuspulbrit
Päevalille- , kõrvitsa, seesami ja lina- seemneid

Mina panin 75 g toorjuustu asemel 200, sest ilmselgelt ma ei vaadanud retsepti enne tegemist üle, aga tulemust see halvemaks ei muutnud ja lisaks nendele seemnetele kasutasin ma veel kookoshelbeid ja mooniseemneid.

Valmistamine:
Sulata või ja lisa sinna hulka kõik koostisosad väljaarvatud seemned.
Vormi taignast pall ja vajadusel lisa pisut jahu, et tainas liiga kleepuv ei oleks. Rulli tainas laiali ja kas piparkoogivormide abil või lihtsalt klaasiga, vormi kujud. Mina kasutasin klaasi ja sain kenad ümmargused küpsised. Aseta ringid küpsetuspaberiga kaetud pannile ja lisa peale seemneid. Võid segada kõiki segamini või ka ainult ühtesorti seemneid, valik on sinu. Mina tegin kõiki varjante. Enamus sai seemneseguga tehtud või seesamiseemnetega. Et aga seemned paremini peal püsiksid, panin ma väikse koguse mett ka küpsiste peale enne ahju minemist. See andis mõnusa magusa maitse küpsistele.
Igaljuhul on need nö. minu mõistes vähe tevislikumad küpsised, ei ole suhkrut ega sokolaadi :)




                                                                     
                                                                       Segasin kõrvitsaseemned, linaseemned, päevalilleseemned ja                        seesamiseemned purki kokku, et ka järgmine kord saaksin kasutada. Seda seemnesegu soovitan ka kasutada hommikuse pudru peal, maitseb hästi :) (Selle nipi õppisin Mamost).                              

No comments:

Post a Comment